مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:302022-01-14سياسي

استکبارستیزی خط و تفکر اصلی انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اعتماد به غرب جواب نمی دهد، گفت: استکبارستیزی و مقابله با ظلم خط و تفکر اصلی انقلاب است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری تقوای را معیار قبولی اعمال و طاعات بیان کرد و گفت: باتقوا تمامی اعمال خود را به سمت قبولی الهی و ولی خدا سوق دهیم.

وی با اظهار اینکه حقیقت دین اطاعت و تقوای است نه گردنکشی و طاغوت گفت: انسان با تقوا خواست خداوند را بر خواست شخصی ترجیح می دهد.

وی با گرامیداشت سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی حضرت امام راحل این مناسبت را گرامی داشت و با تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) یادآور شد: این بانوی بزرگوار توانست به جایگاه بالایی دست یابد و مقام شامخی نزد پروردگار دارد.

آیت الله لایینی با تاکید براینکه برابر خانواده ها و مادران شهدا باید سر تعظیم فرودآوریم، گفت: این مادران فرزندان خود را در راه خداوند تقدیم و قربانی کرده اند.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به فرمایشات و صحبت های تصویری مقام معظم رهبری با مردم قم گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار تصویری از خدمات آیت الله مصباح یزدی تقدیر و تجلیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی خط و تفکر اصلی انقلاب اسلامی است

استکبارستیزی خط و تفکر اصلی انقلاب اسلامی است