مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 13:152022-01-14سياسي

یکی از ماموریت های مهم دولت اعتماد و امید به مردم است


امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه با عمل به وعده ها در مردم امید ایجاد کنیم گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت های مهم دولت سیزدهم احیای اعتماد و امید به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: همه رسانه های بیگانه سعی در ناامیدی مردم دارند اما دولت سیزدهم به جای اینکه در اتاق های شیشه ای باشند در میان مردم هستند و در میانشان تصمیم می گیرد.

وی بیان کرد: در راه خدا مجاهدت کنید این جهاد در میدان قتال با دشمنان و هم دشمن درونی انسان (هواهای نفسانی و وسواس شیطانی) را شامل می شود زیرا اگر اهل مجاهدت باشید مایه رستگاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهترین وسیله برای اینکه به لقاالله برسیم اهل بیت(ع) هستند و به تعبیر علامه طباطبایی بهترین وسیله مراعات راه خدا است افزود: ملاک دوستی خدا اطاعت از پیامبر اکرم(ص) است.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه یکی از اموری که پیامبر اکرم(ص) مکررا و متعدد بیان کرده دوست داشتن اهل بیت و سیده زنان جهان حضرت زهرا(س) است تصریح کرد: اگر اطاعت از اهل بیت نداشتید بدانید که در دوستی صادق نیستیدـ.

وی بیان کرد: مناسبت های متعددی در این ایام بوده ابتدا سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس(ع) است این مادر الگویی برای همه زنان و مادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ماموریت های مهم دولت اعتماد و امید به مردم است

یکی از ماموریت های مهم دولت اعتماد و امید به مردم است