مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:352022-01-14اقتصادي

3 کاتالیست ساخت ایران رونمایی شد


در نخستین روز از دومین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، از  3 محصول کاتالیست ایران ساخت  رونمایی شد تا  این صنعت بدون نیاز از واردات به مسیر خود ادامه دهد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این مراسم با حضور جمعی از مدیران و فعالان فناور صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در دومین همایش دوسالانه بومی سازی دستاوردهای ایران ساخت و فناوری های بومی این حوزه معرفی شد.

در همین راستا یک شرکت دانش بنیان از 2 دهه گذشته با حرکت در مسیر پژوهش، تولید و توسعه فناوری کاتالیست های ایران ساخت توانسته است ضمن تامین نیاز صنایع نفت،گاز و پتروشیمی کشور، با صادرات این محصول راهبردی زمینه را برای ارزآوری، اشتغال و خلق ارزش افزوده، ایران را به عنوان یکی از معدود کشورهای توانمند این حوزه به جهان معرفی کند.

تامین نیاز کشور با محصول کیفی و کارآمد در نخستین روز از دومین همایش بومی سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت، هومن کریمی وثیق مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید کاتالیست های ایران ساخت با هدف خودکفایی و پیشتازی کشور در مسیر توسعه گفت: در شرایطی که تحریم تا حدودی ما را از فناوری های روزآمد و محصولات این حوزه دور ساخته است تلاش ما بر این است که این همایش به یک روند علمی و فناورانه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کاتالیست ساخت ایران رونمایی شد

3 کاتالیست ساخت ایران رونمایی شد