مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:052022-01-14اقتصادي

بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود و حدود 50 طرح مشمول این ابلاغیه دولت در استان وجود دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود و حدود 50 طرح مشمول این ابلاغیه دولت در استان وجود دارد.

علی اکبر اکبری راد، شامگاه پنجشنبه 23 دی به خبرنگاران اعلام کرد: براساس این ابلاغیه بازپرداخت تمامی تسهیلات بانکی اخذ شده توسط تاسیسات و فعالان گردشگری دارای مجوز از وزارت گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود و به انتهای دوره تقسیط منتقل خواهد شد تا پس از آخرین قسط وصول شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: با بررسی های انجام شده در استان و برای اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط اقدامات و پیگیری های لازم صورت گرفته است که متقاضیان باید برای امهال تسهیلات دریافتی به بانک های عامل مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: بانک های ملی، ملت، پست بانک، سینا، کشاورزی و صادرات پرداخت کنندگان این گونه تسهیلات به متقاضیان هستند و آمادگی دارند تا در اجرای مصوبه دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود

بازپرداخت تسهیلات بانکی فعالان گردشگری تا پایان سال جاری امهال می شود