مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:152022-01-14اقتصادي

پیشرفت در تولید مشروط به پویایی بازار است


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در مدیریت کشاورزی تاکید بر تولید است اما پیشرفت در این زمینه مشروط به پویایی بازار است.

- مجتبی دهقان پور در نشست برگزاری نمایشگاه های کشاورزی با اشاره به اهمیت تشکیل میز گفت و گو به منظور استفاده از تجربیات سرمایه گذاران موفق، عنوان کرد: باید در راستای ارتقای فکر اقتصادی افراد گام برداریم، چرا که اقتصاد می تواند شاکله تولید را استحکام ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان پور گفت: فعال کردن یک دیپلماسی، معرفی محصولات، استفاده از تجارب موفق و انتقال فناوری های نوین به گروه مخاطب و استفاده از دست آموزه های ناشی از فعالیت ها در حوزه های تخصصی از رسالت نمایشگاه ترویجی است.

دهقان پور اظهار کرد: گفت .

گو بین فعالان و کنشگران بخش زمینه فعال کردن دیپلماسی اقتصادی را فراهم می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس به ضرورت بررسی میزان اثرگذاری برگزاری نمایشگاه پس از اتمام کار نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: باید اثربخشی اقدامات را بالا ببریم و به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

دهقان پور خاطرنشان کرد: نمایشگاه گلخانه، باغبانی و تجهیزات وابسته - گیاهان دارویی و صنایع وابسته 12 تا 15 بهمن ماه و نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، تبدیلی و ماشین آلات وابسته در همین تاریخ و همچنین نمایشگاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت در تولید مشروط به پویایی بازار است

پیشرفت در تولید مشروط به پویایی بازار است