مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:102022-01-14دانش

مسئولان به بزرگترین مجموعه دانشجویی کشور فرصت بیان دیدگاه ها را بدهند


دبیر اتحادیه انجمن های دانشجویی فیزیک ایران گفت: به گواه آمارها انجمن های علمی دانشجویی بزرگترین و پرمخاطب ترین مجموعه دانشجویی کشور است، اما باید پرسید که چرا امکان گفت وگو و طرح دیدگاه ها را در حضور مسئولان کشوری و وزرا ندارند؟ - حدیثه اسدی پور دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: اتحادیه های علمی دانشجویی یک نهاد متشکل از انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور تحت نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در چارچوب فعالیت های دانشجویی به برنامه های مختلفی می پردازند.

وی ادامه داد: اعضای اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران را دبیران انجمن علمی دانشجویی فیزیک در دانشگاه های سراسر کشور تشکیل می دهند.

هر دوره یک مجمع سالانه در اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی فیزیک ایران برگزار می شود که هدف آن، بررسی فعالیت های یک سال گذشته اتحادیه و ارائه گزارش یکسال اخیر توسط دبیر اتحادیه، مرور و تصحیح اساس نامه اتحادیه، بحث و هم اندیشی پیرامون کاهش چشمگیر علاقمندان رشته های علوم پایه بخصوص فیزیک و ترسیم چشم انداز فعالیت های آتی اتحادیه از اهم موارد مطرح شده در این اجلاس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به بزرگترین مجموعه دانشجویی کشور فرصت بیان دیدگاه ها را بدهند

مسئولان به بزرگترین مجموعه دانشجویی کشور فرصت بیان دیدگاه ها را بدهند