مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:302022-01-14سياسي

از تجمع کارکنان قوه قضاییه و حواشی آن تا درگذشت «بکتاش آبتین»


در هفته ای که گذشت، حواشی درگذشت «بکتاش آبتین»، تجمع برخی کارکنان قوه قضاییه، تکذیب استعفای «آیت الله جنتی» و صدور دو بخشنامه از سوی نهادهای قضایی از مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی بودند.

- از تجمع کارکنان قوه قضاییه و حواشی آن تا درگذشت بکتاش آبتین در هفته ای که گذشت، حواشی درگذشت بکتاش آبتین ، تجمع برخی کارکنان قوه قضاییه، تکذیب استعفای آیت الله جنتی و صدور دو بخشنامه از سوی نهادهای قضایی از مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری شد را مرور می کنیم: اطلاعیه اداره کل زندان های تهران در پی درگذشت بکتاش آبتین سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: زندانی بکتاش (مهدی) آبتین که دوران محکومیت پنج سال حبس خود را در بازداشتگاه اوین سپری می کرد، در تاریخ 14 آذر ماه سال جاری با علایم سینوزیت به بهداری مراجعه و طبق تجویز پزشک داروی مربوطه را دریافت نمود.

خدمات درمانی و تکمیلی نامبرده با مراجعه بعدی وی به بهداری در روزهای 15 و 16 تاریخ مذکور نیز ادامه یافت با این وجود جهت درمان دقیق تر مراحل غربالگری و تشخیص بیماری، انجام تست کرونا نیز از وی بعمل آمد که تست کرونا منفی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجمع کارکنان قوه قضاییه و حواشی آن تا درگذشت «بکتاش آبتین»

از تجمع کارکنان قوه قضاییه و حواشی آن تا درگذشت «بکتاش آبتین»