مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 19:402022-01-13پزشكي

تزلزل مدیریت ها به نفع بهداشت و درمان نیست


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تزلزل مدیریتی در حوزه بهداشت و درمان به نفع رویکردهای پیش بینی شده در این حوزه نیست و باید تغییر مدیریت ها در این حوزه با نظر پزشکان و متخصصان انجام شود.

- علی محمدیان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: سال های طولانی است که در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت هستم و همچنان بر این باورم توفیق خدمت در نظام اسلامی نعمت و منت الهی بر بندگان است.

وی تصریح کرد: ما در شرایط خاصی قرار داریم که بحران کرونا از یک طرف و افزایش تحریم ها شرایط متفاوتی را در کشور به وجود آورده که در سال های اخیر این شرایط استثنایی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تزلزل مدیریتی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را از آسیب های جدی برشمرد و گفت: تغییرات به حدی سریع و گاه غیرمتعارف انجام می شود که این امر به فعالیت حوزه بهداشت و درمان آسیب زده و اسباب دلسردی نیروی انسانی و حتی عدم تعلق سازمانی را زمینه ساز شده است.

محمدیان وضعیت شکننده کرونایی را در سطح کشور و استان یادآور شد و افزود: با گذشت 2 سال از شیوع کووید 19 هنوز ابعاد این بیماری و شرایط این ویروس چند وجهی برای همه مشخص نشده و باید مراقبت های بیشتری را در پیشگیری از بروز و ظهور این بیماری در افراد مختلف داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزلزل مدیریت ها به نفع بهداشت و درمان نیست

تزلزل مدیریت ها به نفع بهداشت و درمان نیست