مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 15:052022-01-13سياسي

نیاز به بودجه بیشتری برای حل مشکلات منطقه گیشان غربی در هرمزگان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در ادامه چهاردهمین سفر استانی خود در استان هرمزگان از منطقه زلزله زده گیشان غربی بازدید و از نزدیک با مردم این منطقه گفت و گو کرد و پس از گفت و گو با مردم اظهار داشت: - رییس جمهور با تاکید بر تلاش بیشتر مسوولان برای حل مشکلات مردم زلزله زده گیشان غربی در بخش فین بندرعباس، گفت: نیاز به بودجه بیشتری برای حل مشکلات در این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در ادامه چهاردهمین سفر استانی خود در استان هرمزگان از منطقه زلزله زده گیشان غربی بازدید و از نزدیک با مردم این منطقه گفت و گو کرد و پس از گفت و گو با مردم اظهار داشت: در جلسه شورای اداری استان در خصوص بودجه بیشتر برای حل مشکلات این منطقه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با تشکر از اقدامات استاندار هرمزگان و بنیاد مسکن نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم زلزله زده منطقه گیشان غربی، به اقدامات عمرانی صورت گرفته اشاره کرد و گفت: خدمت به این مردم عزیز وظیفه دولت است و در این راه از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر رییسی خدمت به مردم را در درگاه خداوند ارزشمند برشمرد و بر حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده و سیل زده استان هرمزگان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به بودجه بیشتری برای حل مشکلات منطقه گیشان غربی در هرمزگان است

نیاز به بودجه بیشتری برای حل مشکلات منطقه گیشان غربی در هرمزگان است