مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:202022-01-13اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی/بارش برف و باران از فردا


مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد که از فردا و در مسیر برگشت محورهای شمالی ترافیک سنگینی پیش بینی می شود که همراه با بارش سنگین برف و باران خواهد بود.

- مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد که از فردا و در مسیر برگشت محورهای شمالی ترافیک سنگینی پیش بینی می شود که همراه با بارش سنگین برف و باران خواهد بود.

ایمان محرابی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر تردد روانی در محورهای شمالی وجود دارد و به غیر از بارش برف و باران در آذربایجان غربی و بارش باران در آذربایجان شرقی و کردستان گزارشی درباره نزولات جوی در دیگر استان ها و محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر تنها در آزادراه کرج -قزوین در محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگینی گزارش شده است اما از بعدازظهر فردا (جمعه ساعت 16) ترافیک سنگینی در محور منجیل_لوشان، محور چالوس در محدوده های مرزن آباد، بیلقان، مکارود و هزارچم گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود در محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، محدوده پنجاب، گزنک، آمل، بایجان، شاهاندشت و آب اسک محور هراز و در پیست آبعلی نیز ترافیک سنگینی برای بعد از ظهر فردا شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی/بارش برف و باران از فردا

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی/بارش برف و باران از فردا