مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:352022-01-11ورزشي

بیغش:ناپلئون بناپارت هم از خسارات این آقا باخبر است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حذف اخیر چند تیم پرطرفدار فوتبال ایران از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: صدا و سیما افرادی مثل داریوش مصطفوی ها را که ناپلئون بناپارت فرانسوی هم از خسارت این فرد و امثال آن به فوتبال ایران باخبر است به برنامه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به حذف تیم های فوتبال پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا گفت: از میلیون ها هوادار فوتبال کشور به خصوص جوانان طرفدار دو تیم نام آور پرسپولیس و استقلال و سرخوردگی تلخی که ایجاد شده، دلجویی می کنم.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: آنقدر دست روی دست گذاشتند که جمعه سیاه برای فوتبال کشور رقم خورد و فاجعه ای به بار آمد که کسی نتوانست آن را جمع کند.

عاملان این اتفاق تلخ به خاطر وضعیت سیاهی که برای ورزش کشور رقم زده اند به جای اینکه محاکمه علنی شوند با پررویی و گستاخی هرچه تمام تر از تریبون رسمی صداوسیما، دست پیش گرفتند تا پس نیفتند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه رفتار مبتدیانه رسانه ملی در به رسمیت بخشیدن جریانات ناپاک فوتبال به جایی رسیده که امثال آقایان اصلاح طلب نیز در اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیغش:ناپلئون بناپارت هم از خسارات این آقا باخبر است

بیغش:ناپلئون بناپارت هم از خسارات این آقا باخبر است