مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 14:102022-01-11اجتماعي

معلم ایثارگری که همه جا برایش کلاس درس است


مهدی کیانی، معلم جوانی است از اهالی دلفان که مدرسه، بیمارستان و مناطق محروم برایش فرقی ندارد همه برای او کلاس درس هستند.

- مهدی کیانی، معلم جوان دلفانی هم در کلاسش هم خارج از فضای میز و نیمکت معلمی را خوب بلد است و نشان داد که دغدغه مند بودن نه نیازی به بازوبند قهرمانانه و نه بازوی زورمند دارد بلکه دلی بزرگ می خواهد و همتی بلند تا گام هایی از سر مهر برداشته شود.

یاد داد که هیچ درختی با پناه بردن پرندگان، بی بار و برگ نشده است، از زمان سیل، که داوطلبانه پای کار آمد تا به دانش آموزان خود طعم زیبای علم را بچشاند که بازیچه فقر شده بودند و از نعمت آموختن محروم.

او جوان است و برای احیای زندگی جوانان دیارش در فضای حقیقی و مجازی برای سامان دادن به زندگی جوانانی به واسطه خرید جهیزیه سر و سامان دادن به نهاد خانواده ها همیشه پای کار است.

بی منت به خانواده های زیادی با جذب خیرین و تلاش های شبانه روزی کمک می کند.

شاعر و معلم دلفانی، تنها به قلم در دست گرفتن قانع نشد و با ورود ویروس کرونا به مناطقی رفت که درگیر ویروس منحوس کرونا شده بودند و با مرگ دست و پنجه نرم می کردند تا گندزدایی و ضدعفونی را پا به پای وجدانش انجام دهد.

مهدی کیانی محیط های آلوده به کرونا را با کمک دوستان بلندهمتش در مؤسسه خیریه ندای محرومین روستایی تبدیل به فضایی کرد که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم ایثارگری که همه جا برایش کلاس درس است

معلم ایثارگری که همه جا برایش کلاس درس است