مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:002022-01-11فرهنگي

چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه کیش برگزیدگان خود را شناخت


مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه کیش شامگاه گذشته در تالار همایش های جزیره کیش با داوری و اهدای جوایز برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی جشنواره، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش شامگاه گذشته دوشنبه 20 دی ماه در تالار همایش های جزیره کیش با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی سازمان مناطقه آزاد کیش، برگزار شد.

در این مراسم جایزه بخش طرح و ایده مکتوب که توسط داوران این بخش انتخاب شد به مهدی محرابی رسید.

جشنواره تئاتر کیش آغازگر مسیری نو در اجراهای محیطی است عباس نجاری دبیر جشنواره در ابتدای مراسم گفت: با تلاش شبانه روزی هیأت انتخاب 12 اثر برگزیده شدند و مفتخرم به حضور فرهاد آییش، حمیدرضا نعیمی و حامد کمیلی که دعوت ما را برای داوری پذیرفتند.

بی شک برگزاری یک رویداد هنری در سطح ملی و به صورت مستقل سختی های زیادی دارد که با همراهی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش این مسیر برایمان هموار شده است.

وی افزود: خوشحالم که در چهارمین سال پیاپی موفق شدیم جشنواره تئاتر کوتاه کیش را با طراحی در فضاهای نامتعارف برگزار کنیم و آغازگر مسیری نو در اجراهای محیطی باشیم.

جزیره کیش با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های گسترده می تواند پایگاه تئاتر محیطی کشور در ابعاد بین المللی باشد و امیدوارم با برگزاری این رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه کیش برگزیدگان خود را شناخت

چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه کیش برگزیدگان خود را شناخت