مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 11:152022-01-11اقتصادي

تامین 360 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد


مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: یکی از اهداف بلند مدت ما تامین 350 تا 360 هزار مسکن شهری و روستایی است که از این میزان 240 هزار مسکن شهری و 120 هزار مسکن روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد،محمود توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس برنامه های میان مدت و بلند مدت در حوزه مسکن و ساختمان هدف گذاری ها را برای رفع مشکل مسکن مددجویان انجام داده است.

وی افزود:  یکی از اهداف بلند مدت ما تامین 350 تا 360 هزار مسکن شهری و روستایی است که  از این میزان 240 هزار مسکن شهری و 120 هزار مسکن روستایی است.

مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه این اقدام در بستر قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم مبنای کار قرار گرفته است، عنوان کرد: هدف ما این است که از امکانات و شرایطی که دولت فراهم کرده استفاده حداکثری را داشته باشیم، از طرفی طبق سیاست های کمیته امداد به دنبال جمع آوری کمک های خیرین و مشارکت های مردمی هستیم.

توکلی  با بیان اینکه ما در قالب طرح های مختلف کار را جلو برده ایم، افزود: یکی از طرح های هم افزایی مشارکت با سپاه سرافراز است که امروز 500 واحد را افتتاح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 360 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد

تامین 360 هزار مسکن برای مددجویان کمیته امداد