مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:002022-01-11فرهنگي

ادامه انتصاب تلویزیونی ها در شورای راهبردی موزه ها


کاخ گلستان دارای شورای راهبردی شد و در احکام قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همانند سه شورای راهبردی سعدآباد، نیاوران و موزه ملی، - علاوه بر چهره های مرتبط با میراث فرهنگی و تاریخ، نام های مرتبط با صدا و سیما نیز به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بین احکام صادرشده برای اعضای شورای راهبردی کاخ گلستان، نام سیدمحمود رضوی، تهیه کننده سینما و تلویزیون دیده می شود که مشاور هنری رییس مجلس شورای اسلامی نیز هست.

رضوی سرمایه گذار و تهیه کننده فیلم های سینمایی چون هفت و پنج دقیقه، خیابان های آرام، لاتاری، دارکوب، درباره الی، ماجرای نیمروز، خانه ای در خیابان چهل و یکم، دهلیز، سیاه نور و معراجی ها بوده و در تهیه و تولید سریال هایی چون پادری، پرده نشین، فوق سری، نون و ریحون و نفس گرم نقش داشته است.

پیش تر از محمود رضوی به عنوان یکی از مدیران سینمایی دولت سیزدهم نام برده می شد، هرچند تا کنون مسؤولیتی در این خصوص به او سپرده نشده است.

جواد قارایی با تحصیلات مدیریت گردشگری، مستندساز و ایران گرد که شناخته شده ترین اثر تلویزیونی او مستند ایرانگرد است، یکی دیگر از اعضای شورای راهبردی کاخ گلستان شده است.

سیدعباس فاطمی که سال 1395 با حکم علی دارابی از جایگاه معاون وقت امور استان های صدا و سیما، رییس مرکز سیمای استان ها شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتصاب تلویزیونی ها در شورای راهبردی موزه ها

ادامه انتصاب تلویزیونی ها در شورای راهبردی موزه ها