مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:102022-01-11اقتصادي

طرح توسعه زراعت چوب در خوزستان در دستور کار است


معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: طرح توسعه زراعت چوب و شیلات خوزستان در دستور کار است.

- ، رضا فتوحی صبح امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از برخی کارخانه های در دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پتانسیل های فراوان خوزستان در بخش کشاورزی می تواند باعث تحول این استان شود.

وی با بیان اینکه حدود 20 درصد تولیدات کشور در خوزستان است، افزود: این استان با برخورداری از 82 درصد از منابع نفت و گاز اولین تولید کننده نفت و گاز و دومین تولید کننده فولاد در کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به وجود 6 میلیون هکتار زمین کشاورزی، منابع طبیعی و معادن فراوان در این استان تصریح کرد: طرح توسعه شیلات و زراعت چوب در خوزستان در دستور کار است و ضمن اینکه طرح توسعه زنجیره فرآوری های پتروشیمی در زمینی به مساحت دو هزار و 500 هکتار در بندر ماهشهر نیز بزودی اجرایی می شود.

فتوحی در ادامه دزفول را قطب سبزی و صیفی کشور دانست و افزود: در تلاش هستیم استعدادهای این قطب بیش از پیش شکوفا شوند تا از طریق این ظرفیت ها بتوان در بحث اشتغال، اقتصاد و درآمدزایی مردم منطقه اقدامات اساسی انجام داد.

وی، هدف از بازدید از کارخانه فولاد و روغن دزفول را بررسی مسائل و مشکلات این کارخانه ها و برنامه ریزی برای توسعه و ظرفیت سازی، استانداردسازی، افزایش راندمان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه زراعت چوب در خوزستان در دستور کار است

طرح توسعه زراعت چوب در خوزستان در دستور کار است