مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:102022-01-11سياسي

دکتر «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شد


پس از کش و قوسهای فراوان و استعفای مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، سرانجام دکتر محمد رعیت به عنوان مدیرکل این نهاد منصوب و معرفی شد.

- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالهای گذشته با مدیرکلی عادله کشمیری از بانوان طلبه و مبرز حوزه علمیه مسیری را آغاز کرده بود که هرچند تلاش داشت نگاهی علمی را در اداره کل پیاده کند اما به دلیل ورود مسائل سیاسی و نگاههای یکجانبه در این اداره کل با واکنش های تندی از سوی اهالی فرهنگ و هنر به ویژه اصحاب رسانه مواجه شد.

یکی از چالش های بزرگ زمان مدیریت عادله کشمیری موضوع خانه مطبوعات بود که بارها به بروز اظهار نظرهای مختلف و انتقادی مواجه شد.

عدم حضور منظم در شهرستانها و تمرکز گرایی و برگزاری بدون برنامه و خروجی مشخص شورای فرهنگ عمومی در عین عدم اجازه ورود خبرنگاران رسانه ها (به جز یک رسانه) نیز از نکاتی بود که بارها توسط فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستانهای استان مورد انتقاد جدی قرار گرفته بود.

به هر تقدیر با روی کار آمدن استاندار جدید در استان گلستان عادله کشمیری از پست خود کنار رفت تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با سرپرستی گلچین معاون این اداره کل به کار خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شد

دکتر «محمد رعیت» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شد