مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:302022-01-11سياسي

کمیسیون عمران: طرح اقدام ملی مسکن پیشرفت عملیاتی مناسبی نداشت


کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گزارشی آورده است: به استناد گزارش دیوان محاسبات کشور، طرح اقدام ملی مسکن از زمان آغاز تا تا پایان تیرماه 1400 از پیشرفت عملیاتی مناسبی برخوردار نبوده است.

- کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گزارشی آورده است: به استناد گزارش دیوان محاسبات کشور، طرح اقدام ملی مسکن از زمان آغاز تا پایان تیرماه 1400 از پیشرفت عملیاتی مناسبی برخوردار نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالجلال ایری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون عمران مجلس در خصوص نحوه اجرای قانون جهش تولید مسکن مصوب 1400/5/17 را به استناد ماده 107 قانون آیین نامه داخلی مجلس به شرح زیر قرائت کرد: بر اساس اصل 31 قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانوار ایرانی است.

به استناد این اصل، دولت موظف است با رعایت اولویت، برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران، زمینه اجرای این اصل را فراهم آورد.

براساس ماده (59) قانون برنامه ششم توسعه و در چهارچوب قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب 1387/2/25، نهادهایی مانند وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، بنیاد مسکن و شهرداری ها مکلفند نسبت به بازآفرینی، نوسازی و احیای 270 محله در سال، براساس مطالعات مصوب ستاد بازآفرینی شهری طبق گونه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون عمران: طرح اقدام ملی مسکن پیشرفت عملیاتی مناسبی نداشت

کمیسیون عمران: طرح اقدام ملی مسکن پیشرفت عملیاتی مناسبی نداشت