مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:452022-01-11اقتصادي

پزشکان فنی نفت و گاز گچساران دستگاه اندسوکوپی را احیا کردند


کارکنان اداره بازرس فنی و خوردگی فلزات و اداره تعمیرات اساسی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در یک اقدام جهادی دستگاه ویدئو اسکوپ را عیب یابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران کارشناسان و متخصصان نفت و گاز این شهرستان برای نخستین بار در یک اقدام جهادی یکی از مهم ترین و با ارزش ترین دستگاه های کاربردی نفت و گاز گچساران را با اتکا به توان و ظرفیت داخلی جان دوباره بخشیدند.

   عنایت الله اسد پور سرگروه پروژه مهندسی خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و از اعضای این گروه جهادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه ویدئو اسکوپ یا اندوسکوپی صنعتی یکی از تجهیزات بازرسی و بررسی وضعیت خوردگی می باشد.

  وی بیان کرد: این دستگاه که به صورت غیر مخرب بازرسی داخلی بخش های حساس تجهیزات تاسیسات و ماشین آلات شرکت از جمله بازرسی وضعیت خوردگی تیوب های مبدل های حرارتی، بخش ها حساس و غیر قابل دسترسی توربین ها کمپرسورها را در صنعت انجام می دهد و از اهمیت بسیار بالایی در نفت و گاز برخوردار است.

  سرگروه پروژه مهندسی خوردگی فلزات در بازرسی دوره ای مجتمع NGL 900 تصریح کرد: در بازرسی دوره ای مجتمع گاز و گاز مایع 900 پازنان، دستگاه ویدئو اسکوپ در حین عملیات دچار اشکال شد و از کار افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان فنی نفت و گاز گچساران دستگاه اندسوکوپی را احیا کردند

پزشکان فنی نفت و گاز گچساران دستگاه اندسوکوپی را احیا کردند