مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:452022-01-11سياسي

دولت و وزارت بهداشت در واردات واکسن و مبارزه با کرونا افتخار آفریدند


باید افتخاری که دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا آفریدند در مجلس به صورت یک گزارش کامل ارائه شود تا این عملکرد زیر سوال نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: جا داشت هیات رییسه تصمیم بگیرد و از وزیر بهداشت دعوت کند تا در مجلس حضور پیدا کند و درخصوص کسب افتخار دولت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا گزارش دهد، ما یادمان نرفته که در گذشته چه بلایی سر مردم بخاطر کرونا می آمد و چطور فوج فوج می مردند و کسی نبود که قصه کرونا را مدیریت کند.

وی افزود: یادمان نرود در گذشته در قصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقاتی می افتاد و در مدیریت کلان اقتصاد چه وضعیتی بود، چه شده است که امروز یک وزیر آمده و یک بچه حزب اللهی را سر کار می گذارد، دادمان در می آید؟ آیا واقعا دلتان برای بهداشت و درمان سوخته است؟ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم تصریح کرد: چرا زمانی که باید این حرف ها را می زدید، نمی زدید و زمانی که اقتصاد ما به تاراج رفت و دامادها و برادرها می آمدند و پست می گرفتند و آلاف و اولوف می کردند و زمانی که خودشان در مسند بودند، برای جراحی به خارج می رفتند، سکوت می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و وزارت بهداشت در واردات واکسن و مبارزه با کرونا افتخار آفریدند

دولت و وزارت بهداشت در واردات واکسن و مبارزه با کرونا افتخار آفریدند