مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:352022-01-10اقتصادي

خاموشی مشعل ها عامل اصلی تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین


کارخانه سیمان قیروکارزین حدود 40 روز است چرخ های تولید آن بی حرکت مانده و تعداد 250 کارگر آن بیکار شده اند؛ ماجرایی که علت اصلی آن را قطعی گاز عنوان کرده اند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین که روزانه سه هزار و 500 تن سیمان خاکستری تولید و حدود 50درصد از این تولیدات را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کرد تقریبا 40روز است که چرخ های آن از حرکت بازایستاده و مشعل های فروزان آن روبه خاموشی رفته اند و با بروز این مشکل کارخانه علاوه بر توقف تولید در تعهدات صادراتی هم با مشکل روبه رو شده است.

کارخانه ها در فصل سرما باید به جای گاز از سوخت جایگزین استفاده کنند اما کارخانه سیمان قیر کارزین در حالی که فرصت 8ماهه از کار گروه رفع موانع تولید استان برای ایجاد زیرساخت های جایگزین داشته است با قطعی گاز و درنهایت تعطیلی روبه رو شده است.

اعتراض کارگران به وضع موجود کارخانه یکی از کارگران به نمایندگی از جامعه کارگران این کارخانه در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: بعد از تعطیلی کارخانه ما هر روز به کارخانه می آییم و هیچ یک از مسوولان هم جواب مشخصی به ما نمی دهند تا تکلیف ما مشخص شود؛ با وجود وضعیت سختی که از لحاظ اقتصادی بر جامعه ما حاکم است و هر کدام از ما مسئولیت زیادی بر گردن داریم و یک روز بیکار ماندن هم برای ما س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی مشعل ها عامل اصلی تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین

خاموشی مشعل ها عامل اصلی تعطیلی کارخانه سیمان قیر و کارزین