مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:052022-01-10سياسي

از معرفی واقعیت های انقلاب در قالب کتاب غفلت کرده ایم


رییس فرهنگستان ادب و هنر در مراسم رونمایی از کتاب «سرباز مکتب» گفت: ضعفی که در این 43 سال در کار خود در انقلاب اسلامی می بینم، غفلت از معرفی واقعیت های انقلاب در قالب کتاب است.

- ، چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار امروز با حضور حداد عادل رییس فرهنگستان ادب و هنر، دکتر حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور و دکتر محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش از کتاب سرباز مکتب که به همت نشر صاد به زبان های اردو، فارسی و عربی منتشر شده است نیز رونمایی شد.

غلامعلی حداد عادل در این همایش با اشاره به دانشگاه اخلاق مدار گفت: اخلاق در دانشگاه موضوع مهمی است و یکی از آثار و ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه، همین لزوم اخلاق در دانشگاه است.

به اعتقاد بنده بارزترین جلوه اخلاق در دانشگاه رابطه استاد و دانشجو است که حتماً در این همایش ها درباره رابطه استاد و دانشجو وقتی بر پایه اخلاق استوار باشد مقالات مفصلی نوشته خواهد شد.

وی ادامه داد: من اهمیت موضوع را کاملاً تصدیق می کنم اما درباره کتاب سرباز مکتب، این کتاب را آقای دکتر سید حسن رضا نقوی به زبان اردو تألیف کرده و به زبان فارسی هم ترجمه شده است.

رییس فرهنگستان ادب و هنر ادامه داد: از آن جهت که من از چندین ماه پیش در جریان تألیف این کتاب قرار داشتم یک مختصر همکاری هم در این زمینه داشتم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از معرفی واقعیت های انقلاب در قالب کتاب غفلت کرده ایم

از معرفی واقعیت های انقلاب در قالب کتاب غفلت کرده ایم