مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:102022-01-10سياسي

جشنواره ملی ترنم فتح در نوشهر برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره ملی ترنم فتح در استان خبر داد و گفت: این جشنواره 19 بهمن در نوشهر برگزار می شود.

- ، سردار عبدالله ملکی ظهر دوشنبه در جلسه استانی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ترنم فتح که در فرمانداری نوشهر برگزار شد، به اهمیت برگزاری جشنواره موزیک نیروهای مسلح پرداخت و اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت گروه های موزیک نیروهای مسلح و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم برگزار می شود.

سردار ملکی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ترنم فتح به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره سه دوره قبل در تهران برگزار شد و مازندران اولین استانی است که میزبان کشوری جشنواره در 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر است.

وی از حضور مسئولان نظامی کشوری و استانی در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره از چهار گروه برتر موزیک نیروهای مسلح در سراسر کشور تقدیر به عمل می آید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر و چالوس قدمگاه 21 هزار شهید شمال کشور هستند، بیان داشت: همچنین دانشگاه علوم دریایی نوشهر قدمگاه رهبر معظم انقلاب است و از گروه موزیک قوی برخوردار است که در سه دوره متوالی شاهد درخشش این گروه در جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی ترنم فتح در نوشهر برگزار می شود

جشنواره ملی ترنم فتح در نوشهر برگزار می شود