مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:102022-01-10ورزشي

به دنبال زنده کردن یاد و نام شهیدان در سطح شهر هستیم


رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت نامگذاری معابری که شورای دوره ششم نسبت به آن ها وعده داده بود، توضیحاتی را ارائه کرد.

- سید حسین رحیمی در گفتگو با ایسنا با اشاره به وعده شورای ششم برای نامگذاری معبر یا مکانی به نام شهید تحویلیان شهید مفقودالاثری که در دانشگاه ولی عصر رفسنجان مدفون است و تازه هویت او مشخص شده، اظهار کرد: در ورودی یزد بعد از میدان خاتم الانبیاء(ص) پارکی در حال ساخت است که همانجا قول دادیم که وقتی این پارک احداث شد از خانواده شهید دعوت می کنیم و این پارک را به نام شهید بزرگوار تحویلیان نامگذاری کنیم؛ ضمن این که مراحل احداث این پارک نیز سرعت گرفته است.

وی در خصوص وعده دیگر شورای ششم برای نامگذاری معبری به نام المپیک در زمان استقبال از منصور پورمیرزایی ورزشکار نایب قهرمان پاراالمپیک نیز گفت: منتظر هستیم مکان یا معبر مناسبی که به بحث ورزش و المپیک ربط داشته باشد پیدا کنیم و این نامگذاری نیز انجام می شود.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان تاکید کرد: هر قولی که شورای شهر یا شهردار در زمینه نامگذاری اماکن داده باشند را عملی خواهیم کرد و به فرموده مقام معظم رهبری که باید نام شهیدان را در شهر زنده کرد و ما نیز به دنبال این موضوع هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال زنده کردن یاد و نام شهیدان در سطح شهر هستیم

به دنبال زنده کردن یاد و نام شهیدان در سطح شهر هستیم