مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:202022-01-10اقتصادي

تجارت آزاد با سوریه فعال شده است/ جایگزین ال سی مشخص شد


معاون وزیر صمت با بیان اینکه تجارت آزاد با سوریه فعال شده است، گفت: استفاده از سامانه های بلاکچین برای جایگزینی ال سی مورد پذیرش بانک مرکزی قرار گرفته است.

- ، علیرضا پیمان پاک در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران با بیان اینکه رویکرد دولت حفظ و توسعه جهش گونه صادرات است و تمام اعضای دولت این رویکرد را خواهد داشت، اظهار کرد: امسال دو بار روز ملی صادرات برگزار شد که یکی مراسم نمادین آن و دیگری در قالب یک نشست و هم اندیشی با حضور رییس جمهور و نمایندگان صادرکنندگان برگزار شد و این جلسات نتایج خوبی در بر داشت از جمله اینکه براساس مسائل مطرح شده در آن جلسه و پیگیری های لازم صادرات تجهیزات پزشکی آزاد شد.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: در بحث توسعه تجارت یک زنجیره شامل تامین، تولید، فرآوری و بسته بندی، توزیع، فروش و برگشت ارز وجود دارد که در طول و امتداد زنجیره صادرات سیاستگذاری لازم و مناسب خواهیم داشت تا صادرات پایدار باشد، ضمن اینکه در حوزه لجستیک، تعرفه و توسعه بازار کارگروه هایی تشکیل شده و اقدامات موثری دنبال شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات سازمان توسعه تجارت به 4 دسته تقسیم شده است، گفت: بخشی از آثار کوتاه مدت اقدامات سازمان توسعه تجارت مشاهده شده و دیگر آثار آن نیز به زودی مشاهده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت آزاد با سوریه فعال شده است/ جایگزین ال سی مشخص شد

تجارت آزاد با سوریه فعال شده است/ جایگزین ال سی مشخص شد