مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:152022-01-10بين الملل

آغاز عملیات امنیتی حشد شعبی در جزیره نینوا


سازمان حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) از آغاز عملیات امنیتی گسترده برای تعقیب و پیگرد باقیمانده های اعضای گروه تروریستی داعش در جزیره نینوا خبر داد.

- سازمان حشد شعبی عراق امروز (دوشنبه) از آغاز عملیات امنیتی گسترده برای تعقیب و پیگرد باقیمانده های اعضای گروه تروریستی داعش در جزیره نینوا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، تیپ 44 انصار المرجعیه وابسته به حشد شعبی، با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای امنیتی صبح امروز عملیات گسترده ای را در جزیره نینوا با نظارت حمید الیاسری، فرمانده تیپ 44 و عبدالجبار نعیمه الطایی، فرمانده عملیات غرب نینوا انجام دادند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، در این عملیات نیروهای قهرمان ارتش، معاون فرمانده لشکر 20، عملیات و اطلاعات حشد شعبی، تیم مهندسی میدانی و نظامی، گردان توپخانه حشد شعبی و نیروهای هوایی و هواپیماهای ارتش مشارکت دارند.

در این بیانیه همچنین آمده است، قبل از این عملیات جنگنده های اف 16 مخفیگاه های داعش در جزیره الحضر واقع در جنوب غربی نینوا را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

عراق در سال 2017 پیروزی بر داعش را با باز پس گیری تمامی اراضی که داعش در سال 2014 تصاحب کرده و یک سوم مساحت کشور بود، اعلام کرد؛ اما این تشکیلات همچنان از طریق گروه های زیرزمینی خود در مناطق مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات امنیتی حشد شعبی در جزیره نینوا

آغاز عملیات امنیتی حشد شعبی در جزیره نینوا