مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:302022-01-10اقتصادي

86 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای اردبیل ذخیره سازی شده است


معاون بهره برداری و تأسیسات آب شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 86 میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای استان اردبیل ذخیره سازی شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون بهره برداری و تأسیسات آب شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 86 میلیون مترمکعب آب در پشت سدهای استان اردبیل ذخیره سازی شده است.

فیروز ندایی 20 دی در جریان بازدید از روند ذخیره سازی آب در پشت سدهای استان اردبیل اظهار کرد: ظرفیت ذخیره سدهای استان اردبیل 400 میلیون متر مکعب برآورد می شود که در حال حاضر 86 میلیون متر مکعب آب در پشت این سدها موجود است.

وی به کاهش 17 درصدی ذخیره آب پشت سدهای استان در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم بارندگی های دی ماه همچنان در 2 ماه پایانی سال ادامه پیدا کند تا ما بتوانیم بخشی از کمبود آب را در پشت سدها جبران کنیم.

معاون بهره برداری و تأسیسات آب شرکت آب منطقه ای اردبیل به تداوم خشکسالی ها اشاره کرد و افزود: بارندگی های اخیر بخشی از نگرانی ها را از بین برده اما امیدواریم در همه مناطق استان همچنان شاهد تداوم بارش ها و گذر از این شرایط سخت خشکسالی باشیم.

ندایی تصریح کرد: همچنان تلاش ما بر این است تا در کنار بهینه مصرف اهالی استان در بخش کشاورزی نیز، کشاورزان را ترغیب به کشت پاییزه و استفاده از منابع آب مناسب به شکل مدرن کنیم تا امکان افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای اردبیل ذخیره سازی شده است

86 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای اردبیل ذخیره سازی شده است