مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:002022-01-10سياسي

روایت معاون پارلمانی رییس جمهور از تصمیمات دولت برای کمک به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور طی سخنانی در مراسم خلیفه گری ارامنه ضمن تبریک سال جدید میلادی گفت: - معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در جلسه هیات دولت تصمیم های خوبی برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر در نظر گرفته شد و رییس جمهور هم دستور داد که از همین امروز مبالغ و هزینه های مصوب (بازسازی مناطق سیل زده) اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور طی سخنانی در مراسم خلیفه گری ارامنه ضمن تبریک سال جدید میلادی گفت: 25 بار در قران نام حضرت عیسی ذکر شده است.

11 بار هم عنوان مسیح آمده است، البته آیات در این باره فراوان است.

وی تصریح کرد: ما حضرت عیسی را به عنوان پیامبر اولوالعزم می شناسیم، در قران هم آمده برخی پیامبران بر دیگران برتری دارند و نام حضرت عیسی هم جزو این پیامبران آمده است.

حسینی افزود: شاید برخی از مسیحیان خبر نداشته باشند که در قران چگونه از حضرت عیسی و حضرت مریم تجلیل شده و به زیبایی سخن گفته شده است، در روایات هم همین گونه است و اهل بیت (ع) آموزه های حضرت عیسی در مسائل مختلف را توضیح داده اند.

وی گفت: ما معتقدیم ادیان الهی همه یک منشا دارند، در بحث خداپرستی، اعتقاد به انبیا، اخلاق و معنویت همه یکی هستند، هیچ زمان دین، انسان ها را به نزاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت معاون پارلمانی رییس جمهور از تصمیمات دولت برای کمک به سیل زدگان

روایت معاون پارلمانی رییس جمهور از تصمیمات دولت برای کمک به سیل زدگان