مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:402022-01-10فرهنگي

معرفی بهترین سریال های خارجی در سال 2021


تماشای فیلم و سریال این روزها یکی از اصلی ترین سرگرمی های افراد به شمار می رود و به خصوص شیوع ویروس کرونا و سپری کردن بیشتر اوقات در خانه باعث شده تا تمایل مردم به تماشای سریال های طولانی بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام دیجی رو، هر سریالی مطمئناً ارزش وقت گذاشتن ندارد و برخی نیز با وجود شروع طوفانی خود در ادامه دچار افت شدید شده و مخاطب را در نیمه راه رها می کنند.

پس اگر دوست ندارید با چنین مواردی مواجه شوید، باید یک سریال خوب را برای تماشا کردن انتخاب کنید.

با این مقدمه کوتاه در ادامه قصد داریم تا تعدادی از بهترین سریال ها را که در سال 2021 می توانید تماشا کنید، خدمت شما معرفی کنیم.

البته اگر می خواهید به لیست کامل و جامع بهترین سریال های خارجی دسترسی داشته باشید، می توانید سری به وب سایت دیجی رو بزنید.

سریال شرلوک واقعاً کسی را نمی توان یافت که اهل فیلم و سریال یا حتی کتاب باشد و با شخصیت شرلوک هولمز آشنا نباشد! شرلوک هولمز یک کارآگاه خیالی و بسیار خبره و هوشمند است که توسط سر آرتور کانن دویل نویسنده انگلیسی خلق شده و تاکنون کتاب ها، فیلم ها و سریال هایی زیادی با الهام از این شخصیت نوشته و ساخته شده اند با اینکه بازیگران زیادی در قالب این کارآگاه باهوش قرار گرفته اند، اما بدون تردید شبیه ترین تصویری که تاکنون از شرل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین سریال های خارجی در سال 2021

معرفی بهترین سریال های خارجی در سال 2021