مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:102022-01-10فرهنگي

آنچه در پاییز 1400 بر کتابخوان ها گذشت


کتاب تکه هایی از یک کل منسجم عنوان پرفروش کتاب های پاییزی را می توان چکیده ای از کتاب های هنر خوب زندگی کردن، - تکه هایی از یک کل منسجم ، از قیطریه تا اورنج کانتی و برخورد در زمانه برخورد از جمله عناوین پرفروش ترین های پاتوق کتابخوان ها در پاییز 1400 است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- شادی رضایی: کتاب تکه هایی از یک کل منسجم عنوان پرفروش کتاب های پاییزی را می توان چکیده ای از کتاب های هنر خوب زندگی کردن، هنر شفاف اندیشیدن، شفای زندگی و پروژه شادی در نظر گرفت.

کتاب اساسا غیر داستانی است، اما ردپای قصه ها و داستان هایی را که نویسنده از تجربه بیمارانش گرفته است، می توان در آن دید.

این کتاب در نه فصل و حول محور خودشناسی و نگاه به درون نوشته شده است که هر کدام به بخش های کوتاه یک تا سه صفحه ای تقسیم شده اند.

پرفروش های پاییزیقدم زدن در خیابان کیپ تا کیپ پر از کتابفروشی انقلاب و رنگ و لعاب ویترین ها و قفسه های وسوسه برانگیزشان برای هرکسی چه کتابخوان و چه غیر از آن شورانگیز است.

مشتری های اتوکشیده و فرهیخته کتافروشی ها که استخوان در گلو صحبت می کنند و مثل آدم های کوچه بازار ی عمده فروش، سر چندتا تک تومانی ناقابل بی ارزش چانه نمی زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در پاییز 1400 بر کتابخوان ها گذشت

آنچه در پاییز 1400 بر کتابخوان ها گذشت