مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 01:552022-01-09ورزشي

قرارداد یک بازیکن رقیب، چندین برابر قرارداد کل تیم ماست


سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان گفت: : در گروهی هستیم که قرارداد مالی یکی از بازیکنان 10 ها برابر تیم ما است، بازیکنانی در آن تیم ها هستند که 10 سال سابقه دارند، - مریم جزایری، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اصفهان اظهار داشت: تیم بسیار جوانی را داریم، آینده نگری می کنیم و علاوه بر استعدادیابی، جوان گرایی هم کردیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تقریبا تیم خوبی را داریم.

وی با اشاره به این که در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم، ادامه داد: خانم های گل اکثرا در تیم های گروه ما هستند، برای انتخاب تیم ملی هم اکثریت نفرات از سه تیم گروه ما هستند، سخت ترین گروه را داریم.

جزایری با اشاره به شرایط جدول بیان داشت: با تیم جوان شروع کردیم، تیم خیلی و در شروع هفته اول مسابقات بسته شد، علاوه بر این که جوان بودند و استعدادیابی شده بود، بازیکنانم با هم هماهنگ نبودند، در نیم فصل اول تلاش کردیم تا هماهنگی را ایجاد کنیم، برای رسیدن به ترکیب تیم از مدت ها قبل تمرین می شود تا یک سیستم جا بیفتد که فصل قبل فقط صرف همین شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال عنوان داشت: این فصل تیم بهتر و آماده تر شد، هم توانست نگرش و فلسفه مدیر فنی و سرمربی را در مسابقات پیاده کند و هم سیستم ها و چرخش ها را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد یک بازیکن رقیب، چندین برابر قرارداد کل تیم ماست

قرارداد یک بازیکن رقیب، چندین برابر قرارداد کل تیم ماست