مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:002022-01-09سياسي

روحانیون کردستان اندیشه ورز هستند


عضو شورای افتای اهل سنت کردستان گفت: روحانیون کردستان خودشان اندیشه ورز بوده و اگر قرار باشد دغدغه ای را بیان کنند به کسی نیاز ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا معروف خالدی در همایش استانی یاوران بصیرت در سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی خودباوری را در بین ملت ایران ایجاد کرد و برکات این قیام مردمی هم اکنون به دیگر کشورهای منطقه هم رسیده است.

وی افزود: دشمن امروز در مناطق مرزی حساس تر تلاش می کند و مسئله قومی و قبیله ای و مذهبی مهمترین مبحث برای توطئه افکنی آنان است.

ماموستا خالدی تصریح کرد: در کردستان عزیز همواره روحانیون پیشرو و پیشگام در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده اند و محراب مساجد را خالی نگذاشته اند و در کنار مردم بوده و روشنگری کرده اند و سند این ادعا شهادت بیش از 50 روحانی در کردستان است.

وی افزود: روحانیون کردستان خودشان اندیشه ورز هستند و احتیاجی به راهکار دیگران ندارند و خودشان مجتهد و عالم و آگاه دارند و فکر و زبان دارند و اگر قرار باشد دغدغه ای را بیان کنند به کسی نیاز ندارند.

ماموستا خالدی اظهار کرد: هیچ قدرتی نمی تواند انقلاب اسلامی مردم ایران را مصادره کند و برای پیروزی این انقلاب مردم کرد اهل سنت ایران سهیم بوده اند و اجازه تفرقه و شبهه به کسی در این خصوص نمی دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون کردستان اندیشه ورز هستند

روحانیون کردستان اندیشه ورز هستند