مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:252022-01-09اقتصادي

اسکن و تصویربرداری رویه آسفالت 445 کیلومتر راه فرعی گلستان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اسکن رویه آسفالت 445 کیلومتر از راه های فرعی استان در دی ماه سال جاری انجام شد تا شاخص ناهمواری و شیارافتادگی روسازی ها و شیب طولی و عرضی آنها بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، غلامرضا بیکی افزود: اسکن از سطح رویه آسفالت راه های فرعی پروژه ای است که از سال 1396 در سراسر کشور اجرا شده و برای دومین بار در کشور بوده که در استان گلستان توسط دو اکیپ و دو دستگاه به نام RSP ( road surface profiler) به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: داده های دریافت شده از تصویربرداری رویه آسفالت این راه ها در سامانه Web GIS تحت وب سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بارگذاری شده تا پس از بررسی های کارشناسی و براساس پارامترهای ثبت شده، نمره ای به نام PCI به دست آید که نمره وضعیت و خرابی رویه آسفالت راه های استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: تحلیل های کارشناسی این تصویربرداری ها در اختیار مدیران کشور و استان قرار می گیرد تا برای ترمیم و بهسازی رویه راه های استان استفاده شود.

بیکی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز یک هزار و 175 کیلومتر از راه های شریانی استان اسکن و اطلاعات آن، بررسی و به استان ابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکن و تصویربرداری رویه آسفالت 445 کیلومتر راه فرعی گلستان

اسکن و تصویربرداری رویه آسفالت 445 کیلومتر راه فرعی گلستان