مطالب مرتبط:
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:252022-01-09ورزشي

خالدی: پول نگرفتن یک تیم تا نیم فصل در تاریخ بی سابقه است/امیدوارم قول فرماندار آبادان عملی شود

اینکه بازیکنان یک تیم تا هفته پایانی نیم فصل یک ریال پول نگیرند، در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است.

- امید خالدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا می خواهم درباره باخت سه بر صفر بازی قبلی تیم مان با مس رفسنجان حرف بزنم.

برای آن مسابقه واقعا خسته شدیم.

قرار بود پروازمان به رفسنجان ساعت 11 برگزار شود اما تا ساعت 2 بعد از ظهر به تاخیر افتاد.

به همین دلیل بچه ها از فرودگاه آبادان به خوابگاه و خانه های خود برگشتند.

در نهایت این پرواز ساعت 16:30 انجام شد.

یکی دو ساعت هم در مسیر بودیم و حدود ساعت هفت شب به رفسنجان رسیدیم.

باران شدیدی آن شب در رفسنجان می بارید اما به ما اعلام کردند بازی قرار است در سیرجان برگزار شود.

به همین دلیل طبق صحبت منصوریان تصمیم گرفتیم شبانه به این شهر برویم تا راحت تر بتوانیم استراحت کنیم.

وی افزود: اگر می خواستیم صبح روز بازی به سیرجان برویم باید ساعت 8 صبح حرکت می کردیم اما در لیگ محلات هم اینگونه سفر نمی کنند.

در نهایت منصوریان با حساب خودش هتل گرفت تا بازیکنان و برخی اعضای تیم به سیرجان بروند اما کادرفنی در رفسنجان ماندند.