مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:252022-01-09سياسي

بازدید سردار سلامی از مناطق سیل زده شهرستان کنارک


سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرکشی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان وارد کُنارک شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان "سردار حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای سرکشی از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان وارد کُنارک شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی در سفر به سیستان و بلوچستان از مناطق مختلف سیل زده در حوزه سواحل مکُران (چابهار، دشتیاری و کُنارک) بازدید می کند.

عبدالغفور حوت فرماندار کُنارک در بدو ورود سردار سلامی به خبرنگاران گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران در راستای رسیدگی به مشکلات مردم سیل زده و کمک رسانی به آن ها به این منطقه سفر کرده است.

به گفته وی، کُنارک با بیش از 340 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش باران در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان داشته است.

فرماندار کنارک ادامه داد: بیش از 2 هزار خانه در این شهر بندری دچار بحران آبگرفتگی شد و لوازم زندگی مردم دچار خسارت جدی شده است و گروه های جهادی هم اکنون درحال خدمت رسانی به اهالی کنارک هستند.

سرهنگ محمد نوذری فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار نیز عنوان کرد: با همت نیروهای مردمی و جهادی و بسیجیان روزانه بیش از سه هزار پرس غذای گرم تهیه و بین سیل زدگان کنارک توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سردار سلامی از مناطق سیل زده شهرستان کنارک

بازدید سردار سلامی از مناطق سیل زده شهرستان کنارک