مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:502022-01-09سياسي

مذاکره، صحبت و تعامل با دشمن در مقطعی به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست


رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم قم خطاب به دولت بر لزوم عمل به وعده ها و ایجاد سازوکار استفاده از نظرات و مشارکت های مردمی تأکید کردند.

- رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم قم خطاب به دولت بر لزوم عمل به وعده ها و ایجاد سازوکار استفاده از نظرات و مشارکت های مردمی تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار تصویری با جمعی از قشرهای مختلف مردم قم، قیام تاریخی 19 دی 1356 قم را نشان دهنده عمق اعتقاد دینی و غیرت دینی همراه با عقلانیت خواندند و با اشاره به کینه عمیق امریکا به نظام برخاسته از اعتقادات ملت ایران گفتند: باید با درک وظیفه کنونی، با امید و وحدت و قدرت به سمت چشم انداز روشنِ آینده حرکت کنیم که در این مسیر مسئولان نیز باید با تقویت و تکمیل ابعاد مردمی، تلاش های مشهود خود را برای حل مشکلات گسترش دهند.

رهبر انقلاب حادثه 19 دی 1356 را منشأ ایجاد حرکتی سلسله وار در شهرهای مختلف و در نهایت پیروزی انقلاب خواندند و افزودند: اینگونه حوادث که مضامین قوی و پیام های بزرگی برای نسل های آینده دارند، نباید در غبار فراموشی، کمرنگ شوند.

ایشان افزودند: حادثه 19دی و دنباله های سیاسی- اجتماعی آن، نشان دهنده عمق اعتقادات دینی مردم بود زیرا اگر امام به عنوان یک مرجع تقلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره، صحبت و تعامل با دشمن در مقطعی به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست

مذاکره، صحبت و تعامل با دشمن در مقطعی به معنای تسلیم شدن در مقابل آن نیست