مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09سياسي

حل مشکلات مراقبین سلامت با راهکار حذف صورت مسئله!


مراقبین سلامت، به عنوان جزیی از اجزای طرح پزشک خانواده، اکنون به نقطه ای رسیده اند که باید بیشتر نگران سلامت شغلی خود باشند تا سلامت جسمی شهروندان! - ایسنا/فارس مراقبین سلامت، به عنوان جزیی از اجزای طرح پزشک خانواده، اکنون به نقطه ای رسیده اند که باید بیشتر نگران سلامت شغلی خود باشند تا سلامت جسمی شهروندان! در ایام هفته بزرگداشت مقام پرستار و روز 22 آذر گزارشی با موضوع مطالبات مراقبین سلامت فارس با هدف بازگویی بخشی از مسائل و مشکلات شاغلان این بخش منتشر شد تا گره از کار باز شده و زمینه برای رفع گرفتاری ها فراهم شود.

مراقبان سلامت، شماری از فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی (کارشناسان بهداشت و تنظیم خانواده) هستند که از ابتدای اجرایی شدن طرح پزشک خانواده شهری در استان فارس، وظیفه ای مشخص را در رابطه با پایش سلامت جمعیت هدف، عهده دار شدند.

این گروه به دنبال شیوع کرونا ویروس ، به انجام وظایف جدیدی مانند غربالگری، تست، پیگیری بیماران مبتلا به کرونا و واکسیناسیون موظف شدند و سهمی قابل توجه در حفاظت از سلامت جامعه شهری در فارس داشتند؛ سهمی که کمتر دیده شد، اما امروز و با توجه به افزایش آمار واکسیناسیون و کاهش آمارهای ابتلا و بستری و فوت، می توان رد اقدامات آنها را دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مراقبین سلامت با راهکار حذف صورت مسئله!

حل مشکلات مراقبین سلامت با راهکار حذف صورت مسئله!