مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:052022-01-09سياسي

افراد بصیر، فریب چهره بزک کرده دشمن را نمی خورند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی دشمن را بزک کرده و چهره دیگری از او ارائه می دهند اما افراد دارای بصیرت هیچگاه فریب این ظاهر سازی را نمی خورند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با سرمربیان حلقه های صالحین شهرستان درمیان اظهار کرد: یگانه راه برای وصول به آرمان های انقلاب و روح و جان همه فعالیت های فرهنگی بصیرت و آگاهی بخشی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس تجربه 40 ساله می توان گفت خیلی ها از دانش بسیار خوبی برخوردار بودند اما راه را درست تشخیص نداند ولی افراد با تقوا با مدد گرفتن از بصیرت در مسیر قدم برداشتند.

عبادی با بیان اینکه تقوا به انسان مصونیت و بصیرت می بخشد، ادامه داد: دشمنان اسلام و به عبارت بهتر دشمنان انسانیت کارشان ایجاد فساد، ترویج اعتیاد و سرگرمی های باطل، کشاندن افراد به شهوات و هوس رانی ها و کشتن انسان است و حتی حیوانات و نباتات نیز از اقدامات آنان امنیت نداشتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای رسیدن به اهدافشان از مستبدین داخلی استفاده کردند، گفت: در تاریخ ما افرادی چون رضاخان را داریم که ده ها روستا را با جنایت و قلدری از مالکیت مردم خارج کرد و به مقابله با اسلام و شعائر دینی چون حجاب برخواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بصیر، فریب چهره بزک کرده دشمن را نمی خورند

افراد بصیر، فریب چهره بزک کرده دشمن را نمی خورند