مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:252022-01-09سياسي

دشمن می خواهد نظم کشور را بر هم بزند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: دشمن طراحی می کند و می خواهد نظم ما را برهم بزند اما رهبر معظم انقلاب این نظم را سر جای خود باز می گرداند.

- حجت الاسلام سید مهدی خاموشی شامگاه شنبه، 18 دی ماه، در دوره آموزشی هیات امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور در مشهد، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی وجه هایی از جنبه ولایت را در خود می بیند و آن ولایت فقیه است که به صورت نیابت عام حرکتی در جامعه بروز و ظهور داده است.

وی با بیان اینکه دشمن طراحی می کند و می خواهد نظم ما را برهم بزند و رهبر معظم انقلاب این نظم را سرجای خود بر می گرداند، ادامه داد: ایران اسلامی با یا زهرا گفتن امروز به داد مظلومان جهان می رسد و مرزی برای دفاع از مظلومان قائل نیست و مذهب نقشی برای دفاع از مظلوم ندارد و همه را حمایت می کند؛ یمن، سوریه، خط مقاومت مقابل صهیوینیست ها و.

حمایت و کمک می کند.

خاموشی تصریح کرد: سردار سلیمانی با سربند یا فاطمه الزهرا(س) در جهان پیش می رود و امروز ایزدی، مسیحی، اهل سنت و.

همه از رشادت ها، شجاعت ها، منش و اخلاق، دفاع جانانه او از خط مقاومت و از سینه سپر کردن او در مقابل دشمنی چون داعش و مسلمانی حاج قاسم می گویند.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه هم از لحاظ حوزه تاثیر و هم از لحاظ برنامه محور بودن و هم منابع و مصالح و هم طرح برنامه سالیانه موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد نظم کشور را بر هم بزند

دشمن می خواهد نظم کشور را بر هم بزند