مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 07:102022-01-09سياسي

یک فعال گردشگری: تور کمربند سبز گردشگری را باید شکل دهیم


یک فعال گردشگری معتقد است، برای تبدیل شدن استان های غرب کشور به یک محور گردشگری، دفاتر گردشگری این استان ها باید با هم افزایی تور کمربند سبز گردشگری را شکل دهند.

- ایسنا/کرمانشاه یک فعال گردشگری معتقد است، برای تبدیل شدن استان های غرب کشور به یک محور گردشگری، دفاتر گردشگری این استان ها باید با هم افزایی تور کمربند سبز گردشگری را شکل دهند.

فردین امیری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به ظرفیت های استان های غرب کشور برای شکل گیری یک محور گردشگری، اظهارکرد: پنج استان منطقه غرب ایران و بویژه کرمانشاه، مانند سرمایه دارانی هستند که پول زیادی دارند، اما تفکر چگونه استفاده کردن از آن را ندارند.

وی ادامه داد: ما سرمایه دارانی هستیم که برای بهره مندی از سرمایه هایمان برنامه ریزی مدون و درستی نداریم، برای همین سرمایه هایمان مغفول واقع شده و بهره چندانی از آن نمی بریم.

رییس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه در غرب کشور زمینه برای رونق گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی، تجاری، کشاورزی، دارک توریسم و .

وجود دارد، عنوان کرد: به ندرت می توان در نقطه ای از کشور منطقه ای را پیدا کرد که بتوان در آن انواع گردشگری را داشت، درحالیکه ما در غرب کشور این ظرفیت را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فعال گردشگری: تور کمربند سبز گردشگری را باید شکل دهیم

یک فعال گردشگری: تور کمربند سبز گردشگری را باید شکل دهیم