مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 06:252022-01-09حوادث

مراجعه 73 نفر ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: براساس آمارهای موجود در 9 ماه امسال 73 مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ جهت، بررسی صدمات و جراحات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی عباسی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آمارهای موجود در 9 ماه امسال 73مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ جهت ، بررسی صدمات و جراحات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

  وی  با بیان اینکه که از این موارد 60 نفر مرد و بقیه زن هستند، گفت: بیشترین سن مصدومان ناشی از گازگرفتگی سگ بین 31 تا 40سال با 21 نفر و کمترین سن بین 51 تا 60 مورد با 7 نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران افزود: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گازگرفتگی سگ مربوط به شهرستان های ساری، میاندورود و تنکابن هر کدام با 14 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان های رامسر، محمودآباد، فریدونکنار، جویبار و نکا هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

این مسؤول در ارتباط با اقدامات اورژانسی در صورت گازگرفتن سگ، اظهار کرد: اگر در خانه الکل دارید، می توانید زخم را با آن تمیز کرده و با حوله ی تمیز محل جراحت را فشار داده تا خونریزی متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 73 نفر ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران

مراجعه 73 نفر ناشی از گازگرفتگی سگ در مازندران