مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:402022-01-09حوادث

قطع ارتباط 20 روزه 4 روستای کهگیلویه و بویراحمد با دنیا !


روستای رودریش از توابع دیشموک، در 45کیلومتری شهر دیشموک مرکز این بخش و در 150 کیلومتری شهر دهدشت مرکز، شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد روستای "رودریش" از توابع دیشموک، در 45کیلومتری شهر دیشموک مرکز این بخش و در 150 کیلومتری شهر دهدشت مرکز، شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

یکی از اهالی روستای رودریش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه این منطقه محروم و هیچ کسی به داد آن نمی رسد، گفت: این روستا دارای دو جاده هست، جاده بردکر رودریش به سمت بخش دیشموک به علت ریش کوه و سیل دو ماه هست به طور کامل قطع و جاده دیگر رودریش مارگون به علت برف سنگین در گردنه چالگاه 20 روزه قطع و مردم تنها به سختی تراکتور عبور می کنند.

وی افزود: به علت نبود راه ارتباطی و نبود شبکه تلفن و نبود برق از هیچ جایی استان اطلاع نداریم و هیچ مسئولی از زمان اولین باران تاکنون به داد ما نرسیده است.

وی بیان کرد: بخشدار دیشموک اطلاع می دهیم می گوید لودر و ماشین آلات راهداری نداریم.

صفا حبیبی ، بخشدار دیشموک در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: محورهایی که برفگیر شده اند از سمت حوزه دیشموک نمی شود که بازگشایی شوند و باید از قسمت مارگون بازگشایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع ارتباط 20 روزه 4 روستای کهگیلویه و بویراحمد با دنیا !

قطع ارتباط 20 روزه 4 روستای کهگیلویه و بویراحمد با دنیا !