مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 05:252022-01-09اقتصادي

سرازیرشدن فاضلاب انسانی به منبع آب شرب مردم تهران


فاضلاب خام انسانی پردیس سال ها است که وارد سد ماملو به عنوان یکی از مهمترین منابع تامین آب شیرین تهران می شود و سلامت مردم این کلان شهر را به خطر انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، متأسفانه یک معضل محیط زیستی جدی در پردیس وجود دارد و همچنان شاهد ورود فاضلاب خام انسانی به منابع آبی شهر تهران در سد ماملو هستیم.

عضو سابق شورای شهر پردیس ضمن تأیید ورود فاضلاب انسانی به سد ماملو اظهار کرد: البته پروژه های تصفیه فاضلاب در این مناطق در حال ساخت است، اما اکنون هیچ اقدامی در خصوص جلوگیری از ورود این فاضلاب به منابع آبی سد ماملو نشده است هرچند میزان ورود این فاضلاب کاهش داشته اما به صفر نرسیده است.

محمد قانبیلی با بیان اینکه این امر سلامت مردم شهر تهران را به خطر انداخته است، گفت: کمبود بودجه مهمترین عامل به سرانجام نرسیدن پروژه های تصفیه فاضلاب در منطقه است و با توجه به تورم موجود هرچقدر این کار ساخت به تأخیر بیفتد، شاهد کسری بیش از پیش بودجه نیز خواهیم بود.

ورود فاضلاب برخی از فازهای مسکن مهر به رودخانه بالا دست سد ماملو گفته های این عضو سابق شورای اسلامی شهر پردیس در کمال تعجب به طور ضمنی در گفتگوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با یکی از رسانه ها نیز تأیید شد، محمدرضا بختیاری در این گفتگو اظهار کرده است: فاز هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرازیرشدن فاضلاب انسانی به منبع آب شرب مردم تهران

سرازیرشدن فاضلاب انسانی به منبع آب شرب مردم تهران