مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 18:052022-01-08سياسي

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی


استاندار کردستان خواستار همکاری و تعامل مجموعه مدیریت اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدن به روند تعالی و پیشرفت این دانشگاه در راستای ارتقای شاخص های حوزه سلامت شد.

- اسماعیل زارعی کوشا، امروز (18دی) در آیین معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در محل تالار ابن سینای این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تغییر در مدیریت همواره در دستور کار دولت ها بوده و اینکه مدیری از ورود مدیر جدید استقبال کند، اوج اخلاق مداری و بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه دکتر رضاعی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سخت ترین دوران وزارت بهداشت در چهار دهه گذشته، طی 2 سال اخیر تاکنون ریاست این حوزه را بر عهده داشته است، از اقدامات دلسوزانه وی و سایر مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.

استاندار کردستان بر لزوم رعایت حقوق مدیران قبلی و فراهم کردن زمینه فعالیت برای مدیران جدید اشاره کرد و ادامه داد: ما مرهون و مدیون مجموعه وزارت بهداشت در تمام نقاط کشور هستیم، چراکه خدمت به مردم در دوران شیوع کرونا به عنوان بحرانی همه گیر بسیار سخت و قرار گرفتن در شرایطی بحرانی است.

زارعی کوشا با ذکر اینکه ارزشمندی کادر درمان در دوران شیوع کرونا بیش از هر زمان دیگر برای مردم اثبات شد، افزود: مجموعه خدمت گذار کادر بهداشت و درمان در این اپیدمی در دورتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی