مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:352022-01-08سياسي

شناسایی نیروهای کارآمد از وظایف شورای ائتلاف است


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: یکی از وظایف جریان انقلابی شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، انقلابی و پرتوان است - نورالدین قدیمی عصر امروز (18دی) در گردهمایی شورای نیروهای ائتلاف اظهار کرد: جریان انقلابی از سال 94 تصمیم گرفت برای ایجاد ماندگاری و نجات از جریان ها و گرایش هایی کە قصد انحراف را دارند، روش و رویە خود را تغییر دهد و در سال 96 وارد عرصە انتخابات و موفق بە جمع آوری 16 میلیون رای منسجم در روند انتخابات شد.

قدیمی بیان کرد: جریان انقلابی طی دو سال موفق بە کسب سە پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری شد.

وی در خصوص 3 عامل موثر در پیروزی جریان انقلابی عنوان کرد: همدل و همراە شدن بزرگان جریان انقلابی و جلوگیری از پراکندگی و تغییر در فرآیند کارها و روش ها و واگذار کردن کارها بە مردم و کمک و یاری و عنایت الهی عوامل پیروزی این جریان بود.

قدیمی، کمک بە دولت را فریضه دانست و اضافە کرد: یکی از وظایف جریان انقلابی شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد، انقلابی و پرتوان است؛ زیرا ما اطلاع دقیقی از نیروهای انقلابی متعهد نداریم و یکی از کارهای ما شناسایی نیروهای انقلابی و کارآمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیروهای کارآمد از وظایف شورای ائتلاف است

شناسایی نیروهای کارآمد از وظایف شورای ائتلاف است