مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 16:152022-01-08اقتصادي

پویش مردمی کپه کاری باریجه در مراتع سرخه


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از اجرای طرح پویش مردمی کپه کاری باریجه در 100 هکتار از مراتع عبدالله آباد این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، حمیدرضا سعیدی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه به خبرنگاران اظهار کرد: پویش مردمی کپه کاری باریجه در مراتع سرخه و هم اندیشی با استفاده بهینه از مشارکت جوامع محلی، ساکنان روستای عبدالله آباد، تعاونی فراگیر شهرستان، بسیج جامعه کشاورزی در امر پویش بذرکاری همراهی و مساحت 100 هکتاری از اراضی ملی بذرکاری شد.

وی افزود: با این حجم از مساحت جز با کمک و مشارکت مردم امکان احیا، حفاظت و بهره برداری درست امکان پذیر نخواهد بود، که با اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی استقبال خوبی از پویش در شهرستان شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه ضمن تحسین مشارکت مردم و تشکل، دهیاری، شورای روستا عبدالله آباد، به اهمیت نقش مشارکت های مردمی در پیشبرد اهداف سازمان جنگل ها و مراتع کشور اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور اجرایی کردن سیاست های ایجاد اشتغال و تولید ملی، لزوم مشارکت مردمی و همچنین ترویج فرهنگ منابع طبیعی با حضور تشکل ها، جوامع محلی و همیاران طبیعت اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مردمی کپه کاری باریجه در مراتع سرخه

پویش مردمی کپه کاری باریجه در مراتع سرخه