مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 10:502022-01-08ورزشي

اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی به حوزه زنان قم


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم گفت: با رایزنی و تلاش های انجام شده برای بهبود و ارتقای جایگاه زنان و دختران جامعه، اعتبارات قابل توجهی در سفر اخیر رییس جمهوری به قم اختصاص پیدا کرد.

- نرجس نیازمند، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به رویکرد تخصصی کمیته بانوان و خانواده شورای شهر قم برای توسعه و ارتقای جایگاه زنان، عنوان کرد: کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم در طول یک ماه که از تشکیل آن می گذرد با تشکیل هسته های علمی و فکری و جلسات متعدد با اقشار مختلف بانوان مهم ترین مسائل و مشکلات این حوزه را احصاء نموده که سفر ریاست جمهوری، با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح شد.

وی افزود: سفر ریاست جمهوری و هیات همراه ایشان به قم دستاوردهای پرباری برای مردم داشت امیدواریم با هوشمندی و مدیریت برنامه ریزی شده این منابع و امکانات و نظارت بر روند اجرای آن بیشترین بهره را به مردم و شهروندان قمی برساند.

وی گفت: از جمله این مسائل مطرح شده در این سفر به معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری مساله آسیب های اجتماعی و وضعیت اشتغال زنان وضعیت مسکن خانواده های با فرزند بیشتر و کمبود محیط های نشاط شهروندان از جمله یک مجموعه ورزشی ویژه بانوان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی به حوزه زنان قم

اختصاص اعتبار 20 میلیارد تومانی به حوزه زنان قم