مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:452022-01-08سياسي

چرا تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی مشخص نمی شود!


با وجودی که تنها 3 روز دیگر تا زمان مقرر برای برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی مانده، هنوز هیچ مقام مسئولی اعلام نکرده که انتخابات این فدراسیون برگزار می شود یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که قرار بود انتخابات فدراسیون تیراندازی 21 دی انجام شود اما هنوز تکلیف نهایی برگزاری این انتخابات مشخص نیست و هیچ مقام مسئولی هم در مورد برگزار شدن یا نشدن انتخابات صحبتی نکرده است.

البته با توجه به اینکه تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات این فدراسیون در فاصله 3 روز تا تاریخ مقرر به طور رسمی اعلام نشده، به نظر می رسد ظاهرا قرار نیست این انتخابات برگزار شود اما در مورد تعویق این انتخابات هم هنوز کسی اطلاع رسانی نکرده است.

علی دادگر، رضا ملک محمدی، رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی ، داود کرمی، سعید محمدی دوست، حبیب مقصودی و سید رضا میر ابوطالبی نامزدهای ثبت نام شده برای انتخاباتی فدراسیون تیراندازی هستند.

پیش از این اعلام شد که رد صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات این فدراسیون سبب شده تا تلاش ها برای تعویق انتخابات افزایش یابد.

هم چنین ظاهرا در میان کاندیداهای ثبت نام شده، شبهه حضور دو فرد دارای نسبت خانوادگی وجود دارد که از تلاش برخی افراد برای کسب کرسی ریاست فدراسیون آن هم تحت هر شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی مشخص نمی شود!

چرا تکلیف انتخابات فدراسیون تیراندازی مشخص نمی شود!