مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:352022-01-08اقتصادي

برق رسانی بنیاد برکت به 110 روستای محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهجوری، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: تا به امروز و در قالب 11 پروژه برق رسانی، - به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به 110 روستای محروم کشور برق رسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهجوری، معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت گفت: تا به امروز و در قالب 11 پروژه برق رسانی، 110 روستای محروم در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کرمان و یزد از نعمت برق برخوردار شده اند.

وی اعتبار صرف شده برای برق رسانی به این 110 روستا را 487 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه ها به همت بنیاد برکت و با مشارکت گروه های جهادی و شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق اجرایی شده است.

معاون عمرانی و طرح های زیربنایی بنیاد برکت اظهار داشت: این طرح های برق رسانی شامل احداث شبکه توزیع برق، تهیه و تکمیل نیروگاه های خورشیدی، احداث خط و کلیدخانه 132 کیلوولت و راه اندازی ایستگاه 132 کیلوولت است.

مهجوری خاطرنشان کرد: طرح های عمرانی و زیربنایی برکت شامل مدرسه، بیمارستان، کتابخانه، دارالقرآن، آزمایشگاه، مسجد، پایگاه اورژانس، مصلی، خانه بهداشت، حوزه علمیه، خانه عالم، مرکز تجهیزات پزشکی، پایگاه سلامت، مرکز بهداشت، مرکز جامع سلامت، احداث پل، راه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی بنیاد برکت به 110 روستای محروم

برق رسانی بنیاد برکت به 110 روستای محروم