مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:452022-01-08اقتصادي

پایگاه امداد و نجات جاده ای باقرآباد در سنندج راه اندازی می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای باقرآباد با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال از محل تملک سرمایه ای و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی استان احداث و در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- پیام جلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای باقرآباد خبرداد و اظهار کرد: با توجه به رابطه مناسب جمعیت کردستان با بدنه خیرین و داوطلبان استان، این پایگاه در زمین اهدایی یکی از خیرین بنام استان (حاج جمال شیخ احمدی) در محور سنندج به دیواندره با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال از محل تملک سرمایه ای و یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی استان احداث خواهد شد.

وی  افزود: علاوه بر اهدای زمین احداث پایگاه مذکور توسط خیرین داوطلب استان، برخی از هزینه های متفرقه ساخت از قبیل گازکشی نیز به مبلغ 800 میلیون ریال توسط این عزیزان تامین شده است.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان داشت: ساخت این پایگاه امدادی از سال 99 و پس از اهدای زمینی مرغوب در یکی از پر حادثه ترین مناطق استان در کریدور شمال و جنوب و روستای باقرآباد سنندج آغاز شد.

وی عنوان کرد: در این محور به صورت میانگین ماهیانه 10 تا 15 تصادف شدید که نیاز به رهاسازی و حضور امدادگران جمعیت هلال احمر است صورت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد و نجات جاده ای باقرآباد در سنندج راه اندازی می شود

پایگاه امداد و نجات جاده ای باقرآباد در سنندج راه اندازی می شود